Начало этой эпопеи было положено на стол начальника ЖЭК-а в виде заявления о том, что в квартире не работает полотенцесушилка.
Прошел год.
читать дальшеОтвет ЖЭК-а - виновато Облэнерго, не отремонтировали оборудование рециркуляции горячей воды.
Написал на правительственный контакт центр:
Доброго дня. Більше року не працює рушникосушилка. Подавав заяву в ЖЕК. За словами представників ЖЕК-у "Не працювало та і не буде працювати, бо Обленерго не завершило програму заміни обладнання рециркуляції водопостачання". У ванній кімнаті сиро, постійно з'являється цвіль.
Получил оф. ответ от представителя райгосадминистрации:
Ваше звернення, що надійшло до Урядової «гарячої лінії» від 02.11.2016 року КА-6011258 уважно розглянуто та опрацьовано Святошинською РДА.
За результатами розгляду, в межах своєї компетенції, повідомляємо наступне.
Фахівцями ПАТ "Київенерго" РТМ "Святошино" було проведено ремонтні роботи з метою відновленню роботи рушникосушарки. На даний час в зазначеному будинку працюють рушникосушарки.
З повагою П.З. Петруньок
Само собой, сушилка как не работала так и не работает. Никто не звонил, не приходил, не связывался никаким другим способом.Вот сижу и думаю как лучше поступить дальше? Может быть, поможете советом, участники?)
Заранее спасибо!