І зараз нам дуже потрібні волонтери, які готові допомагати разом із нами.

Хто нам потрібний?
Оператори в кол-центрі, які будуть чергувати на гарячій лінії.

Скільки вільного часу потрібно?
У середньому оператор чергує 3-4 зміни по 3 години на тиждень у зручний час.

Що потрібне для волонтерства?
- мати комп'ютер;
- доступ до Інтернету;
- навушники (гарнітура).

Чим займається оператор?
- відповідає на дзвінки;
- передзвонює на пропущені дзвінки;
- відповідає на чати.

Основне завдання – спілкуватися з людьми.
Вся робота ведеться у простій CRM. Ми все покажемо і навчимо.
Пишіть нам info@probono.help

Або заповніть заявку на волонтерство на нашому сайті ua.probono.help/