Каждый сам себе Харон
чую есть среди нас автомобилисты

к кому приходили "письма щастья" из ДАI(там просят денег на основании низкокачественной фотографии вашей машины-кто получал-поймет)?
как вы с нимим боролись и каковы результаты?

@темы: Интересности, Наблюдения, Город

Комментарии
18.05.2009 в 19:08

и все же позвольте мне с вами не согласиться
Пришло нашему квартиранту письмо похожее, а он им - видео из банка, где он был в это время. Не помогло =\
18.05.2009 в 19:09

Каждый сам себе Харон
Cry_ спасибо и на этом
18.05.2009 в 19:10

Бесконечность чувств......
я попадала , приходило, и со спокойной советью можешь не платить никто учёт не ведёт, и никто к тебе не прийдёт и не узнает заплатил ты или нет, фигня всё это, деньги то идёт в гос казначейство а как Гаи узнают заплатил ты или нет , если они доступа не имею к таким данным, это всё действительно на честном слове, да и вообще насколько я знаю уже должно приходить четыре фото.. и фото того места где стоял мент чтоб было более правдиво... я не платила и платить никогда не буду особенно по фото, у меня и протоколы и на месте оформлялись где достаточно написать что такого не было с протоколом не согласен и мент требовал денег, и всё он даже этот протокол из машины не вытащит, и даже если не правда то что он требовал денег, ему лишние проблемы и волокита не нужно, а ещё лучше , прям при нём позвонить по тел. доверия ГАи и сказать что такой то такой требует денег... так он вообще убежит и пожелает счастливого пути....
18.05.2009 в 19:32

Така собі дитинка, такий собі хлопчик...
18.05.2009 в 19:37

Love? Truth? Beauty? I prefer negotiable securities.
У нас юрист накалякал вот такой вот шаблон административного иска, только его надо подавать в течении 10 дней после того как вам пришло письмо счастья, насколько я помню :)

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій відповідача протиправними та про скасування
постанови про адміністративне правопорушення

_________________ районний суд
_________, м. _____________________,
пр. _______________________

Позивач:
----, який мешкає за адресою: вул.. -------
м. ___________________
49000

Відповідач:

Відділ Державтоінспекції при УМВС України, в Дніпропетровській області.
__________________________________________________________________________________________________.





АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій відповідача протиправними та про скасування
постанови про адміністративне правопорушення від __________р. № _____________

Постановою інспектора ІДПС ______________., від ____________ р. серія №______________, мене як Позивача було визнано винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП та накладено штраф у розмірі ____ ( сумма прописью) гривень.

Зазначена постанова винесена за результатами застосування фіксації порушень ПДР засобами фото- та відеофіксації, що працюють у автоматичному режимі, у відповідності до ст.14-1 КпАП.

Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП.
Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 278, 279, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи.
При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:

По-перше, дана постанова винесена на підставі п.6 ст. 258 КУпАП, згідно якої адміністративне правопорушення повинно бути зафіксоване за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису. Як вбачається зі змісту Постанови, правопорушення зафіксовано приладом ВІЗИР №______(вказано у постанові). Прилад, яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксації порушень ПДР, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо). Між тим, відповідно до ст.14-1 КпАП фіксація та заочне винесення постанови по справі про адміністративне правопорушення відносно власника транспортного засобу можливе тільки тоді, коли порушення зафіксовано засобом, який працює в автоматичному режимі, т.є. без участі співробітника ДАІ. Таким чином, якщо інспектором ДАІ за допомогою прибору Візир" і було зафіксовано порушення правил дорожнього руху, то результат зйомки використовується як доказ та як додаток до протоколу про адміністративне порушення, і в такому випадку складається протокол про адміністративне правопорушення в загальному порядку згідно з вимогами передбаченими чинним законодавством.

По-друге, у тексті постанови зазначено, що я, власник транспортного засобу, _________р. об 10 год 22 хв. на вул. ________, керуючи автомобілем Тойота д/н АЕ --- АІ рухався зі швидкістю 62 км/ч, чим перевищив встановлену швидкість більш ніж на 20 км/ч, т.ч. я керував даним транспортним засобом и допустив порушення ПДР. Проте для таких висновків у особи, яка винесла постанову, не було жодних підстав, так як мене ніхто не зупиняв, постанову та протокол не складав. Також дана постанова не була підписана інспектором. Якщо постанова виноситься щодо особи, яка безпосередньо керувала транспортним засобом, то ця постанова повинна бути винесена у загальному порядку. Якщо постанова виноситься за результатами фотофіксації, у порядку ст.14-1 КпАП, то ця постанова не повинна містити тверджень, що саме зазначена особа керувала транспортним засобом. Отже, така постанова підлягає скасуванню, як винесена із порушенням закону.

Також, в даній постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото фіксацію за допомогою радіолокаційного відео записуючого вимірювача швидкості «Візир» №_________. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено Наказом МВС 13.11.2006 №1111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників. Відповідно до пп. 12.2, 12.3 зазначеної Інструкції, визначено виключний перелік способів та тактичних прийомів нагляду за дорожнім рухом. При цьому нагляд за рухом з автомобіля без спеціального пофарбування та спеціальних сигналів допускається виключно у випадках руху у потоку транспорту. А використання приватних транспортних засобів не допускається взагалі. Між тим, з фото, доданого до оскаржуваної постанови, не можна зрозуміти, як велася зйомка з якого автомобіля, який був припаркований або рухався. Це також говорить про порушення нормативних актів МВС при фіксації порушень, та перешкоджає застосуванню її результатів для притягнення осіб до адміністративної відповідальності.

В постанові зазначено що ____________р. об 10 год 22 хв. на вул. ____________, керуючи автомобілем Тойота д/н АЕ ----АІ в м. ____________ позначеного дорожнім знаком «Обмеження максимальної швидкості 40 км.год». Але з доданої фотокартки не можливо зробити висновок де саме рухався автомобіль, що визиває сумнів в законності отримання даного доказу. З тих же обставин вказана швидкість 62 км на годину сумнівна тому що у радіолокаційного відео записуючого вимірювача швидкості «Візир» має кут огляду який регулюється, тобто може вказати швидкість іншого автомобілю, який рухається поруч і/або більший за розмірами, а за таких умов це може означати, що насправді виміряна швидкість є швидкістю автомобіля, який рухався у кількох десятках метрах від мого автомобіля.

Згідно зі ст.ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні. Таких документів до оспарюваної постанови не надано.

Пунктом 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2005 року N 14 Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КоАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів. КУпАП визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення, що постановляється в конкретній адміністративній справі, а також визначається компетенція осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення. Згідно ст.255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч.3 та ч.4 ст.122 КУпАП. Інспектор ІДПС _____________, поза межі своєї компетенції виніс постанову серія __ №______ по справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.

Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова від _________ р. № __________ по справі про адміністративне правопорушення прийнята з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає скасуванню.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПРОШУ:
1. Відновити термін на оскарження, оскільки постанова була отриманий мною
28.01.2009 р., про що свідчить штамп на поштовому конверті.

2. Прийняти даний адміністративний позов до провадження.

3. Визнати протиправними дії Відповідача.
4. Скасувати Постанову інспектора ІДПС __________ від _________р. № ________.

Додаток:
- Квитанція про сплату державного мита;
- Копія постанови по справі про адміністративне порушення;
- Копія фотокартки доданої до постанови;

- Копія поштового конверта постанови;
- копія адміністративного позову для відповідача та доданих до неї
документів;


«____»_____02.2009 р.
_____________
18.05.2009 в 19:39

Love? Truth? Beauty? I prefer negotiable securities.
подставляем свои данные :)

основная суть в том, что при фиксации на Визир не указано (и самое главное - не доказано) место где была проведена фиксация :)
18.05.2009 в 20:11

Самое худшее уже случилось, остались последствия
Фигассе малява....
*записывает в блокнотик на память*
18.05.2009 в 23:23

Каждый сам себе Харон
Злой Ворон спасибо большое за форму при развитии событий отпишусь

selena424 спс за идею

всем спасибо за отзывы