Возвратиться… только стоит ли мечтать? Вы мертвы. Прощайте. (с)
Нардепи придумали штрафувати українців за одяг у стилі «мілітарі»

Верховна Рада України ухвалила в першому читанні проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки».

Як передає кореспондент УНІАН, за ухвалення відповідного рішення проголосували 263 народних депутата із 345 зареєстрованих у сесійній залі.

Законопроект передбачає, що забороняється носіння військової форми, форми одягу інших військових формувань та знаків розрізнення і відзнак особами, які не мають на це законних прав.

Символіка об’єднань громадян, політичних партій і громадських організацій не повинна відтворювати державні чи релігійні символи, а також символіку Збройних сил України, інших військових формувань, а також органів виконавчої та судової влади, затверджену відповідними постановами Кабінету міністрів України.

Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їхнє привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їхнє незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу ЗСУ, форми одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж» для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права – тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, тягнуть за собою накладання штрафу від 15 до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.



Это, блин, ПРАВДА!!!
см. portal.rada.gov.ua/rada/control/uk/publish/arti...

@темы: Негатив, Новости, События, Ссылки, Статьи

Комментарии
08.09.2011 в 18:40

Нав'язувать ментальність нелогічно
Вот тут: «колористики «камуфляж» для військовослужбовців та осіб,які мають спеціальні звання» - это есть определение. Не колористика "камуфляж", а именно колористика "камуфляж" для военныслужащих и людей, имеющих особые звания. Не абы какой камуфляж, а четко определенный камуфляж.
08.09.2011 в 18:47

будь, как стебель; и будь, как сталь, в этой жизни, где мы так много можем. Лечи улыбкой печаль и смейся в лицо прохожим...
и что ты будешь носить с собой официально утвержденные планшеты с видами камуфляжей который используются в Украине, а главное где ты его возьмешь???
рассказы что этот вид камуфляжа в стране не используется не вариант.

знаешь какой стандартный вариант ответа сотрудника ГАИ МВД, до тех пор пока я не начал возить с собой видеокамеру? - Я выпишу протокол, а ты его потом в суде оспаривай сколько хочешь, если я не прав или что-то нарушаю(хоть я сто раз не по закону тут на фару ловлю и левую скорость парю). И точка. проблемы то мне, а не ему.
08.09.2011 в 18:48

Нав'язувать ментальність нелогічно
Same Toy, mil.in.ua/ - тут проконсультируйтесь, я не ярист, я просто бывший госслужащий

По поводу нашей милиции. И на машине, и на велосипеде, и на байке. И останавливали, и проверяли. За всю жизнь - один-единственный привод в 17 лет за распитие коньяка в Парке Славы. Все. Почему-то проверяют документы, отдают честь и отпускают. Не знаю, может выгляжу зоконопослушно, может говорю вежливо?

Так что это... может в консерватории что-то исправить?
08.09.2011 в 18:50

будь, как стебель; и будь, как сталь, в этой жизни, где мы так много можем. Лечи улыбкой печаль и смейся в лицо прохожим...
Я тоже так думал.
Попробуйте на машине с Киевскими номера поездить по Украине по областям - все гаишники Ваши. И в 50% не важно нарушаешь ли ты и нарушают ли они. Мы протокол выпишем и судись (или денег дай)

А в прилегающих областях к Киевской, самые ушлые спецом выходят на охоту вечером в воскресенье, когда Киевляне едут домой с дач и сел ))
08.09.2011 в 18:51

Нав'язувать ментальність нелогічно
Что значит - где возьму? Информация в трижды открытом доступе лежит, хоть на той де Вики, хоть на Милитари портале. Что, тяжело просмотреть, чтоб покупая камуфло, точно знать - нормальную я вещи беру или с госсклада пизженную и прапором перепроданную?

А насчет протоколов - не нарушать не пробовал? Говорят, помогает
08.09.2011 в 18:52

будь, как стебель; и будь, как сталь, в этой жизни, где мы так много можем. Лечи улыбкой печаль и смейся в лицо прохожим...
А я и не нарушаю - это не обязательно. Покажут тебе фен без фото и скажут что скорость твоя. Не согласен? СУДИСЬ :)
08.09.2011 в 18:53

будь, как стебель; и будь, как сталь, в этой жизни, где мы так много можем. Лечи улыбкой печаль и смейся в лицо прохожим...
Да, да - информация распечатанная с Вики или Милитари портала особенно впечатлит сотрудника МВД как оф документ )
а главное не забывать носить это все с собой )
08.09.2011 в 18:54

Нав'язувать ментальність нелогічно
Не согласен. Упс. Два минуты разговора, прощание, никто никому ничего не должен, без взяток и угроз с видеокамерой.
Точно в консерватории надо что-то править.

Номера киевские. Без наклейки "У"
08.09.2011 в 18:57

будь, как стебель; и будь, как сталь, в этой жизни, где мы так много можем. Лечи улыбкой печаль и смейся в лицо прохожим...
мы забрались в оффтоп, но видимо все эти люди от хорошего поведения гаи это все организовали - roadcontrol.org.ua/

а так же наснимали кучи видео где ГАИ беспредельничает. По телевидению показывали, и даже уволили пару засветившихся инспекторов.
--
у меня тоже 3 года не было проблем с инспекторами, пока я не поехал на майские праздники во Львов. И вообще не стал много ездить. Это вопрос времени и везения.

-
я в офф
08.09.2011 в 19:10

Нав'язувать ментальність нелогічно
Я работать, флуд окончен
08.09.2011 в 22:45

самі вставте доречну лайку
APUHA, Офигеть. А в чем, блин, теперь в походы ходить ((((
Morno, Абзац - строчка про використання колористики «камуфляж».
Azure Prince, Если, собираясь в поход, я одену камуфляжные штаны, стилы, футболку цвета хаки, меня загребет первый же патруль?

Читайте повністю й уважно, зокрема "однострій з забарвленням, який дає можливість маскування на місцевості та проводити спецоперації,". Тобто є малюнок, затверджений нормативом, і саме він заборонений. Але норматив не визначає всіх можливих малюнків, бо вийде, що й мисливський одяг заборонено. Крім того, спецпідрозділи завжди вдягнені в однотонні, часто сірі, кольори - користуйтеся, ги. Також зверніть увагу на слово "однострій" - футболка сама по собі не однострій ніразу, тим більше не форменний одяг.
08.09.2011 в 22:47

Нав'язувать ментальність нелогічно
zav_aka_andyz, я третій раз це повторюю, й не тільки тут. Ніхто нічого не хоче чути.
08.09.2011 в 22:50

самі вставте доречну лайку
Klod, Потому что, теоретически, загрести могут за значок с тризубом.
Фільтруйте думки. Тризуб - герб України. За герб нічого нікому не зроблять. Зроблять - за використання гербу країни в якості символу громадянської організації -цілком виправдано.
08.09.2011 в 23:04

самі вставте доречну лайку
Same Toy, Да, да - информация распечатанная с Вики или Милитари портала особенно впечатлит сотрудника МВД как оф документ )
Маю ножика Байкер-2. За нього раз двоє малих хлоп’ят запросили у відділок. На порозі зустріли їхнього начальника, котрий ножичок оглянув і з виглядом "якого милого ви цього пана до відділку притягли?" повернув. Хоча ножик і паспорт має, і в чеку продавець написав "не є холодною зброєю". Звісно, іноді окремим працівникам МВС нема чим зайнятися, проте в цілому вони мають куди цікавіші проблеми, ніж ваша форма.
08.09.2011 в 23:10

самі вставте доречну лайку
Sir Konrad Weller, знана халепа. То зі совіцьким прапором істеричили, тепер із формою.
09.09.2011 в 00:50

Нужны ли мы нам?????!!
Для бывших госработников и прочих офигенно вчитывавшихся в законы -закон что дышло, куда повернул туда и вышло,ничего не напомнило? снимите ушки эльфы, если надо будет будут и за любое камуфло тягать.А про монополию на символику это вобще песня))))).
09.09.2011 в 03:09

"Ребята!! Будем жить!" (с) лейтенант Скворцов
Носіння військової форми одягу Збройних Сил України,
Ну, я промолчу про отличнейших ребят, которы на страйке моделируют украинскую 10 мехбригаду... ))

форми одягу інших військових формувань,
это я так понимаю "воинских формирований"? или где не прав?

ну так, бундесвер - воинское формирование
Армия Освобождения Косово - воинское формирование
Первая Парашутно-десантная ВС США - воинское формирование
...

О_о
09.09.2011 в 10:23

самі вставте доречну лайку
Нефрит-сама, если надо будет будут и за любое камуфло тягать.
Та БУГОГА! Якщо буде потреба, то тягатимуть навіть без камуфляжа. Знайшли чого боятися.

DOOM13, ну так, бундесвер - воинское формирование
Тіко не українське, то поза цим законом.